Hry

NEWFlame grafické demo (288 Kb)

Malé demo zobrazující hořící dům, můžete otáčet a přibližovat pohled, funguje na kartách s podporou vertex a fragment shaderů 3.0, možná i s 2.0 (testováno pouze na Geforce 6, ale mělo by fungovat i na Geforce 5 a na zhruba stejně starých ATI kartách).
Na Geforce 4 a starších nejede.
Shadery jsou napsány v Cg a demo vyžaduje nainstalovaný Cg toolkit. Kompletní zdrojové kódy a dokumentace přiloženy.

Minesweeper - offline WAP verze (7 Kb)

Hra pro telefony s podporou WAP - hledání min. Tři úrovně obtížnosti, lze mít také vlastní počet min. Offline verze určená pro nahrání do telefonu, v archivu jsou obsaženy instrukce a zdrojový kód. Hra byla testována na Siemens ME45, ale měla by fungovat i na jiných mobilech, pokud podporujou WAP (a nahrávání souborů z počítače k offline prohlížení). Je zde také online verze na wap.petricek.net/mine.wml

Piškvorky v3.01 (30 Kb)

Staré piškvorky, předělané do prostředí windows a notně vylepšené. Možnost volby jazyka (čeština, angličtina), lze zapnout globální historii partií, uložené partie lze zpětně v piškvorkách přehrávat a spousta jiných příjemných vylepšení.

Piškvorky v2.23 (20 Kb)

Piškvorky poběží na počítači 386, nebo lepším a potřebují asi 370Kb konvenční paměti. Podporují rozlišení od 320x200 do 1024x768.
Každý z obou hráčů může být nastaven buď jako člověk, nebo jako počítač. Zde je na výběr z šesti úrovní umělé inteligence.
Ve verzi 2.00 je přidána možnost hry kontinuálních piškvorek, od verze 2.10 je možné nastavit který hráč začne partii.
Toto je poslední DOSová verze piškvorek, od verze 3.00 jsou piškvorky program pro Windows.

Piškvorky v2.23 - zdrojové kódy (35 Kb)

Zdrojové kódy k piškvorkám. Pokud někoho zajímalo, jak můj piškvorkový algoritmus hraje, tak se může podívat (teda pokud se v tom vyzná ;-) Pokud by někoho zajímalo jak je dělané grafické prostředí, taky se může podívat. Co já vím tak je to momentálně nejlepší open-source algoritmus na hraní piškvorek v čechách (no, jsou i lepší ale k nim neseženete zdrojové kódy). Pokud si někdo myslíte že se mýlím, pošlete mi váš algoritmus i se zdrojovým kódem na Muj Email
V piškvorkovém turnaji který se konal 22.12.2000 obsadil 9. místo z 13 (z algoritmů byl nejhorší, ale porazil aspoň nějaké lidi)

Hoktris v1.70 (11 Kb)

Jednoduchá varianta tetrisu. Lze nastavit rychlost hry, počet řádek a vybrat si jednu ze tří sad kostek. Hra zaznamenává i deset nejlepších výsledků.
Hoktris funguje na každé 386, ale i na Pentium-IV, aniž by se to projevilo na rychlosti hry. Grafika je ve VGA.

Hoktris v1.70 - zdrojové kódy (13 Kb)

Zdrojové kódy k výšeuvedené hře. Studujte si je jak je libo, můžete si je i upravovat jak chcete a šířít dle libosti ale pokud tam někdo jen změní moje jméno za jeho a bude to vydávat za svoje dílo tak mu osobně zakroutím krkem.

DMMP pro Doom II (34 Kb)

Deathmatchová mapa pro Doom II pro 2-4 hráče. (optimálně 4)
Ano, tato mapa byl můj první výtvor, který vůbec za něco stál, a který začal mojí zatím sedmidílnou sérii. (I když série nepokračovala v Doomu ale v Quakovi)
Později jsem ji překonvertoval do Duke3D a Quaka. Spouští se "doom -file dmmp.wad"

DMMP pro Duke3D (13 Kb)

Mapa DMMP přepracovaná z Dooma II do Duke 3D. Tahle konverze se moc nepovedla, ty patra mi nějak v buildu ujely a některé původně rovné podlahy jsou poněkud nakřivo. Ale pořád je to docela dobrá mapa.
Screenshot

DMMP pro Quake (369 Kb)

Mapa je předělaná z Dooma II do Quake a je trochu vylepšená (např. granátomet, Quad damage, lepší výtahy).
Nicméně je vidět, že to je konverze z Dooma, neboť dvě patra nad sebou v ní asi neuvidíte..
Optimální počet hráčů je asi tak 4-8, na dva je mapa možná poněkud velká, šestnáct je moc.
Na Quake CZ ohodnotil Bludr tuhle mapu třemi hvězdičkami (z pěti).
Screenshot

DMMP2 (63 Kb)

Deathmatchová mapa pro Quake. Mapa je hodně malá (takže běhá dobře i na 486) a je nejlepší pro dva hráče, hrát se dá eventuelně i ve třech.
Při více hráčích nastávají velice krvavá jatka (zbraní je v mapě hodně) a kdo se dostane první k raketometu nebo granátometu...můj osobní rekord je 15 fragů za cca 20 vteřin.
Design je velice jednoduchý, ale divili byste se, co tam lze vymyslet fint na soupeře...
Screenshot

DMMP2 pro Half-Life (32 Kb)

Deathmatchová mapa pro Halflife. V podstatě jde o konverzi z DMMP2 pro Quake.
Dle mého názoru vypadá verze pro Quake lépe. Zbraně a předměty jsou také rozmístěny poněkud jinak než v Quake verzi.
Screenshot

DMMP3 - The Cavern Core (149 Kb)

Třetí mapa ze série. Mapa je v ponurém prostředí podzemní jeskyně se spoustou uzoučkých chodbiček. Mapa tak pro dva až pět hráčů. No, pět je možná už moc...
Screenshot

DMMP4 - Base 2200 (723 Kb)

Čtvrtá mapa, největší z celé série, větší než například DM3. Je určena pro hru 16 lidí, ale dá se hrát i v méně lidech. Asi nejlepší z celé série, tedy pokud se sejde dostatek lidí. V nouzi lze doplnit počet pomocí botů. Druhá, opravená verze
Screenshot

DMMP4 - Base 2200 - verze pro Capture the Flag (724 Kb)

Mapa DMMP4 upravená pro hru Capture the flag. Funguje nejlépe s Threewave Capture the Flag, také s TeamFortress (ačkoli TeamFortress využívá zbraně trochu jinak) a asi i s jinými modifikacemi CTF

DMMP4 - Upgrade na CTF (8 Kb)

Pokud nechcete stahovat mapu DMMP4 dvakrát ve verzi pro Deathmatch a CTF, tak si stáhněte tento archiv, který z verze pro deathmatch vytvoří verzi pro Capture the Flag. Potřebujete k tomu mapu DMMP4 a také QBSP.
Vznikne soubor dmmp4ctf.bsp, což je verze dmmp4 pro Capture the Flag, stejná jakou si lze tady stáhnout. (ta má ovšem )
V mape přiboudou vlajky a startovní pozice pro týmy.
dmmp4ctf.en a dmmp4ctf.txt jsou informační soubory, které patří k mapě, co jste vyrobili.
Screenshot

DMMP5 - The Split Castle (335 Kb)

Pátá mapa, tentokrát určená pro Capture the Flag, hratelná nejlépe v 4 nebo 6 lidech. Mapa je testovaná s modifikací Threewave Capture the Flag, fungovat by měla i s jakoukoli jinou CTF modifikací (např. Teamfortress). Lze ji hrát i v deathmatchi.
Screenshot

DMMP6 - The Lawater Tower (209 Kb)

Šestá mapa za série, tentokrát jde o deathmatchovou mapu do Quaka s celkem originálním designem. Obzvláště zajímavý je "vodní výtah", umožňuje celkem rychlé přesuny po levelu. Ideální pro dva až čtyři lidi. Jo a komu se podaří dostat k pentagramu, tak je frajer ;-)
Screenshot

DMMP7 - The G Arena (225 Kb)

Sedmá mapa je ideální pro duel, eventuelně se dá hrát ve třech hráčích. V zásadě je to velká centrální místnost a kolem ní chodbičky... je to těžké popsat, měli byste to vidět sami. Je tam spousta nových textur, některé jsou převzaté odjinud, některé jsem dělal já sám. Tahle mapa a potom také DMMP2 patřily na FEL ČVUT k nejoblíbenějším.
Screenshot

B1M7 - The House of Chthon remake (147 Kb)

Remake mapy E1M7 - The House of Chthon z konce první epizody Quaka. Komplet nové textury, takže to vypadá poněkud lépe, nějaké ty změny v architektuře a v rozmístění zbraní, takže je to hratelnější... no přesvědčte se sami.

DMMP - MPR (7 Kb)

Trochu podivná deathmatchová mapa pro Doom II. Jednoduchá mapa pro dva hráče.
Vznikla proto, že jsem potřeboval jednoduchou mapu na deathmatch se svoji sestrou (stejně jsem furt lepší...;-).

CS, RTCW, Quake 1,2,3 Config (11 Kb)

Můj config do Quaka 1, 2 a 3, Counter-Strike a Return to Castle Wolfenstein. Pokud vás zajímá jak mám rozložené klávesy, jak dosáhnout v Q3A 140 FPS na staré TNT2 ULTRA, nějaké jiné fígle, nebo jste prostě jenom zvědaví tak si ten config stáhněte.


Wadfrag (rozbaluje Wad soubory z Doomu) a WadDup (hledá duplicitní textury) najdete na stránce utilit
ZpátkyZpátky na domovskou stránku


Autor: Martin "Bilbo" PetříčekEmail: Muj EmailICQ: 42199605 Moje ICQ